כל מה שצריך לדעת טרם הזמנת חיפוי זכוכית למטבח

בניתם מטבח חדש, שיפצתם או שבא לכם לשדרג את מראה המטבח הקיים והחלטתם לבחור בחיפוי זכוכית למטבח ,
כדאי שתקראו מספר עצות חשובות ונקודות שיש לשים לב אליהם טרם ההזמנה.

בעת הזמנת חיפוי מטבח מזכוכית ש לעדכן את הקבלן המבצע בדיוק את המידות והאזורים המדויקים אותם ברצונך לחפות בזכוכית.
יש לוודא כי קבלן הזכוכית משתמש בזכוכית איכותית שעברה תהליך חיסום , ועל כן חוזקה נשמר, ולא יוצרו בה סדקים או שברים לאורך שנים. זכוכית העוברת חיסום מוטבע על גבה תו תקן ישראלי. יש לוודא כי קיים סימון זה על גבי הזכוכית או לחלופין במקרה של צביעת הזכוכית יש מקרים בהם הקבלן המבצע מבקש מראש לא להטביע את התקן ועל כן יש לקבל אישור על חיסום הזכוכית.
חשוב לוודא גם כן כי לאחר החיסום הזכוכית עוברת תהליך ליטוש והברקה.
זכוכית צבועה – ניתן לבחור בצביעת הזכוכית בכל אחד מגווני ה RAL הקיימים כיום בשוק. יש לוודא כי קבלן הזכוכית משתמש בצבעים איכותיים לצביעת חיפוי הזכוכית ובשכבה עבה מספיק על מנת שלא יתקלף במשך הזמן. כמו כן חשוב בעיקר בהזמנת חיפוי זכוכית או חיפוי קירות הצבוע בגוון בהיר שהזכוכית תהיה מסוג קליר, שאין בה גוון ירקרק (הוצאה מזכוכית העופרת הקיימת בה), ושזו שקופה לחלוטין על מנת שהגוון הנבחר לא יושפע מכך.
זכוכית מודפסת – יש לוודא מול קבלן הזכוכית כי ההדפסה הנה איכותית וברזולוציה גבוהה. גם כאן יש לשים דגש לזכוכית מסוג קליר על מנת שהגוונים ישמרו.
חשוב לא פחות – לוודא כי הקבלן התחשב בנקודות חשמל קיימות במטבח לצורך חיתוך הזכוכית בהתאמה, וכן חשוב לציין אם יש צורך בחירור מסוים בזכוכית לצורך תליית אביזרים, התקנת מעבר לצינור מים עבור ברזים או מסנני מים ובכלל חשוב לציין כל צורך בקידוח או חיתוך בזכוכית עוד בשלב המידות המוקדם , כיוון שלא ניתן לחתוך או לחורר מאוחר יותר זכוכית שעברה הליך חיסום.

אצלנו בחברת גלאסיקו אנו שמים דגש על כל אחד מהנקודות שהעלינו פה לפניכם ומתחייבים לביצוע חיפוי זכוכית באיכות גבוהה ולשביעות רצונכם.

דילוג לתוכן