יתרונות חיפוי הזכוכית

יתרונות חיפוי הזכוכית – התמצית…

התאמה: חיפוי הזכוכית מתאים לכל מטבח בצורה מושלמת כיוון שנחתך על פי מידה מדויקת, בניגוד לחיפוי מאריחים שגודלם קבוע מראש ועל כן לעתים קיים צורך לחתוך את האריחים. בחיפוי זכוכית ההתאמה לקירות המטבח המצריכים חיפוי מושלמת ומדויקת עד לרמת המילימטר
קלות הניקוי: יתרון חיפוי הזכוכית הוא בייצורו ביחידות שלמות שנחתכות בדיוק לפי מידות האזור המחופה, ועל כן אין חריצים והמשטח חלק ואחיד. ניתן לנקות את חיפוי הזכוכית בתכשירי ניקוי סטנדרטיים הנמצאים בכל בית.
יתרון עיצובי: מראה נקי אסטטי מודרני ואלגנטי.. ניתן לבחור חיפוי מטבח מזכוכית במגוון רחב מאוד של צבעים או הדפסות (ניתן להדפיס באיכות גבוהה HD כל דוגמה או תמונה על גבי הזכוכית), ועל כן הייחודיות והשוני המתקבלים בין כל מטבח המעוצב עם חיפוי זה הינם משמעותיים. ניתן להתאים בדיוק רב את גוון הזכוכית לצבע השיש והמראה המתקבל הינו מרשים במיוחד.
חוזק ועמידות הזכוכית: הזכוכית המשמשת לחיפוי המטבח הינה זכוכית בעובי של 6 מ"מ אשר עברה תהליך חיסום ההופכת אותה לחזקה במיוחד ועמידה בפני חום גבוה.

חיפוי קירות מזכוכית

כמובן שניתן להזמין חיפוי קירות לא רק לקירות המטבח אלא לכל קיר אחר החל מחיפוי זכוכית לקירות חדר האמבטיה, חיפוי נישות בקיר, או חיפוי כל משטח או אזור אחר המתאים לראיה העיצובית שלכם. חיפוי הקירות מעניק גוון עיצובי מיוחד לקיר אותו אנו מחפים וגם כאן כמו בחיפוי קיר המטבח ניתן לבחור בזכוכית צבועה, מודפסת, או שעברה צריבה. ניתן לחפות את קירות המשרד, המעלית, או כל קיר אחר בבית או במשרד.

אז למה חיפוי זכוכית?
מאז החידושים הטכנולוגיים שהתרחשו בשלהי שנות ה 90 המאוחרות, הזכוכית הפכה לחומר גלם אדריכלי פופולרי מאוד בכל רחבי העולם. חיפוי זכוכית למטבח וחיפוי זכוכית בכלל משנה לחלוטין את מראה החלל המעוצב, הוא בעל חוזקה וגמישות רבים. השימוש בזכוכית כחיפוי ניתן לשימוש הן בתוך הבית והן מחוצה לו. מעצבי פנים רבים ממשיכים לחדש ולמצוא שימושים רבים נוספים באמצעות זכוכית, בדרכים לא רגילות, ובאופן זו לשדרג את מראהו של כל חלל בצורה משמעותית.

אצלנו בגלאסיקו אנו מציעים לכם פתרונות חיפוי זכוכית דקורטיביים שונים – כשהקו המנחה אותנו היא שהדמיון שלך הוא הגבול שלנו. חיפוי הזכוכית הפך לנפוץ ביותר לשימוש במטבחים ובחדרי אמבט, אולם ניתן להשתמש ולעצב באמצעות חיפוי זכוכית כמעט כל חלל שעולה בדמיונך, כגון חיפוי זכוכית לקירות במסדרונות, רצפות או תקרות, חזיתות של דלפקים , לוגו ושלטי חברות, חיפוי דוכני ממכר ועוד.

שימוש בחיפוי זכוכית נותן תחושה של מימד נוסף, מרחב ואור, וניתן להתאמה אישית ועיצוב במגוון צבעים והדפסים אין סופי. חיפוי זכוכית מאפשר תחזוקה קלה, חוזקה ועמידות לאורך שנים.

קיימים 2 סוגי זכוכית המשמשים לחיפוי: זכוכית רגילה שקופה – אשר קיים בה גוון ירקרק עקב כמות גבוהה של עופרת, והוא זה אשר עלול להשפיע על הצבע המוגמר שלה, ולכן יש להשתמש בה אך ורק בבחירת גוונים כהים. זכוכית אקסטרה קליר – אשר עברה עיבוד של הוצאת העופרת , ועל כן היא נטולת הגוון הירקרק, והיא מומלצת לשימוש בצבעים בהירים או הדפסים. עובי הזכוכית הנהוג לשימוש בחיפויי זכוכית הינו 6 מ"מ, מה שמאזן בין חוזק ועמידות לבין שמירה על משקל אידיאלי, שקיפות מרבית ודיוק בגווני הצבע. במקרים מסויימים ניתן להתשמש בזכוכית בעובי 8 מ"מ. השימוש בזכוכיות עבות או דקות יותר אינו מומלץ. כל הזכוכיות המשמשות לחיפוי עוברות תהליך חיסום מה שהופך אותן לחזקות פי 4-5 מזכוכית רגילה, כך שבעצם זכוכית 6 מ"מ חזקה בדיוק כמו זכוכית 30 מ"מ. תהליך החיסום הופך את הזכוכית לעמידה מאוד גם בתנאי חום ולכן היא מתאימה במיוחד לחיפוי המטבח, ובקרבת הכיריים. לא ניתן לקדוח בזכוכית שעברה תהליך חיסום ועל כן יש לתכנן מראש שקעי חשמל וקדחים נוספים הדרושים מתחת לחיפוי הזכוכית. חורים אלו נקדחים טרם הליך החיסום ואינם ניתנים לשינוי. הזכוכית מקובעת באמצעות דבק ניטראלי עמיד לתנאי לחות ועובש. תהליך יבוש הדבק הינו מהיר וחוזקתו גבוהה. לא דרוש יותר מ3 שעות לייבוש מלא, והליך ההדבקה אינו מלכלך ומהיר.

לאחר שהבנתם את יתרונות חיפוי הזכוכית תוכלו להזמינו באפשרויות הבאות: חיפוי זכוכית למטבח בגוון אחיד הינו חיפוי זכוכית הנצבע בגוון אחיד בצבע מיוחד המותאם למשטחי זכוכית. הזכוכית נצבעת בחלקוהפנימי ונאטמת באמצעות שכבת הגנה נוספת המבטיחה את עמידותו. ניתן לבחור כל גוון וצבע ממגוון הצבעים הקיים במניפת צבעים של חברות הצבעים הגדולות והמובילות בשוק מה שמבטיח לנו בחירת גוון בטווח רחב מאוד של גוונים וצבעים, ובהתאמה מושלמת לרצונך. אפשרות נוספת  הינה זכוכית מודפסת. קיימות מספר טכנולוגיות להדפסה על גבי משטח הזכוכית. הדפה דיגיטלית ישירות על גבי המשטח, או הדפסה על גבי מדבקה פלסטית הנצמדת אל הזכוכית בהתאמה מושלמת. השיטה הראשונה היא המומלצת מבין השתיים.

דילוג לתוכן